

- UWAGA NOWY Nr konta bankowego:
20 1140 2004 0000 3602 7778 1422 (mBank) - E-mail: office@deepgloss.pl
- Tel.: +48 697 22 66 94
- Każdy produkt w sprzedaży jest dostępny od ręki.
- Każdy zamówiony/kupiony produkt wysyłamy bezwzględnie do 24 godzin w dni robocze.
- Każdy produkt jest starannie zapakowany i zabezpieczony.
- Koszty dostawy przy zamówieniu powyżej 299 zł pokrywa sklep DeepGloss.
- *Pocztex48 - darmowa dostawa od 299zł.
- *Kurier DPD lub InPost - darmowa dostawa od 299zł.
- Koszt dostawy jest taki sam dla każdej przesyłki, bez względu na jej rozmiar i wagę.
- Wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD, Pocztex48 oraz Paczkomatów 24/7.
- Sposoby płatności: przelew, płatność natychmiastowa, pobranie.
- Zapewniamy najwyższą jakość reklamacji i obsługi klienta.
- Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 18:00, w soboty 08:00-14:00.
- Na maile odpowiadamy zawsze w godzinach 08:00 - 18:00.
- Telefon odbieramy zawsze w godzinach 08:00 - 18:00.
- Zawsze oddzwaniamy.
- Jeśli nie możesz znaleźć produktu którego szukasz, zapytaj mailowo (office@deepgloss.pl) lub telefonicznie (+48-697 22 66 94).
- Na inne pytania także chętnie odpowiadamy :). Pisz lub dzwoń do nas śmiało.

Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: office@deepgloss.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: al. 29 Listopada 193/L3 31-241 Kraków , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.
Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: office@deepgloss.pl lub drogą pocztową na adres ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 90, 31-234 Kraków .
Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.
Reklamowany towar należy wysłać na adres: al. 29 Listopada 193/L3, 31-241 Kraków
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Masz pytania? Wątpliwości? Zadzwoń, pomożemy:
+48 697 22 66 94