


- Nr konta bankowego (mBank):
20 1140 2004 0000 3602 7778 1422 - E-mail: office@deepgloss.pl
- Tel.: +48 697 22 66 94
- Każdy produkt w sprzedaży jest dostępny od ręki.
- Każdy zamówiony/kupiony produkt wysyłamy bezwzględnie do 24 godzin w dni robocze.
- Każdy produkt jest starannie zapakowany i zabezpieczony.
- Koszty dostawy PACZKOMATEM przy zamówieniu powyżej 169 zł pokrywa sklep DeepGloss.
- *Pocztex48 - darmowa dostawa od 299zł.
- *Kurier DPD lub InPost - darmowa dostawa od 299zł.
- *Koszty wysyłki dla zamówień hurtowych jest stały i wynosi 15zł.
- Koszt dostawy jest taki sam dla każdej przesyłki, bez względu na jej rozmiar i wagę.
- Wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD, Pocztex48 oraz Paczkomatów 24/7.
- Sposoby płatności: przelew, płatność natychmiastowa, pobranie.
- Zapewniamy najwyższą jakość reklamacji i obsługi klienta.
- Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 18:00, w soboty 08:00-14:00.
- Na maile odpowiadamy zawsze w godzinach 08:00 - 18:00.
- Telefon odbieramy zawsze w godzinach 08:00 - 18:00.
- Zawsze oddzwaniamy.
- Jeśli nie możesz znaleźć produktu którego szukasz, zapytaj mailowo (office@deepgloss.pl) lub telefonicznie (+48-697 22 66 94).
- Na inne pytania także chętnie odpowiadamy :). Pisz lub dzwoń do nas śmiało.










1. Za zakupione produkty Klient może zapłacić wybierając jedną z poniższych form płatności:
- Za pobraniem (płatność przy odbiorze).
- Przelewem bankowym na rachunek bankowy wskazany podczas składania zamówienia (płatność z góry, przedpłata).
- Płatności online - Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. (www.bluemedia.pl).
Bezpieczeństwo płatności online zapewnia Blue Media S.A. (www.bluemedia.pl).
- Banki dostępne w usłudze "Pay-by link"
mTransfer - mBank
Inteligo - PKO BP
Bank Pekao
Bank PKO - IKO
Bank PKO- IPKO
Bank Pekao- PeoPay
VOLKSWAGEN BANK - POLSKA
Bank Zachodni WBK
BNP PARIBAS
Pocztowy24
Deutsche Bank
SGB Bank SA
GET IN BANK
Credit Agricole
ING
Bank BGŻ
Raiffeisen Bank Polska
Eurobank
Millennium BANK
BOŚ Bank
Citi Bank Handlowy
Alior Bank
PBS Bank
NET - Bank Express
Toyota Bank
PLUS Bank
T-Mobile - Usługi bankowe
- Płatność za pomocą karty płatniczej, dostępnej w usłudze ''Płatności Shoper''. Operatorzy kart płatniczych dostępnych w usłudze:
- VISA
- VISA ELECTRON
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
2. Należność za dokonane zakupy należy wpłacać na rachunek bankowy firmy podany po złożeniu zamówienia (dostępny również w danych firmy) w terminie 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia (data zaksięgowania wpłaty na rachunku sprzedającego).
Po w/w terminie zamówienie zostaje anulowane.
3. W tytule przelewu powinien znaleźć się numer zamówienia oraz imię i nazwisko podane przy zamówieniu. Dane te są niezbędne do przeprowadzenia transakcji, a ich brak może spowodować wydłużenie czasu realizacji zamówienia.




























Masz pytania? Wątpliwości? Zadzwoń, pomożemy:
+48 697 22 66 94