


- Nr konta bankowego (mBank):
20 1140 2004 0000 3602 7778 1422 - E-mail: office@deepgloss.pl
- Tel.: +48 697 22 66 94
- Każdy produkt w sprzedaży jest dostępny od ręki.
- Każdy zamówiony/kupiony produkt wysyłamy bezwzględnie do 24 godzin w dni robocze.
- Każdy produkt jest starannie zapakowany i zabezpieczony.
- Koszty dostawy PACZKOMATEM przy zamówieniu powyżej 169 zł pokrywa sklep DeepGloss.
- *Pocztex48 - darmowa dostawa od 299zł.
- *Kurier DPD lub InPost - darmowa dostawa od 299zł.
- *Koszty wysyłki dla zamówień hurtowych jest stały i wynosi 15zł.
- Koszt dostawy jest taki sam dla każdej przesyłki, bez względu na jej rozmiar i wagę.
- Wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD, Pocztex48 oraz Paczkomatów 24/7.
- Sposoby płatności: przelew, płatność natychmiastowa, pobranie.
- Zapewniamy najwyższą jakość reklamacji i obsługi klienta.
- Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 18:00, w soboty 08:00-14:00.
- Na maile odpowiadamy zawsze w godzinach 08:00 - 18:00.
- Telefon odbieramy zawsze w godzinach 08:00 - 18:00.
- Zawsze oddzwaniamy.
- Jeśli nie możesz znaleźć produktu którego szukasz, zapytaj mailowo (office@deepgloss.pl) lub telefonicznie (+48-697 22 66 94).
- Na inne pytania także chętnie odpowiadamy :). Pisz lub dzwoń do nas śmiało.










Reklamacje
Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: office@deepgloss.pl lub drogą pocztową na adres Aleja 29 Listopada 193/L3, 31-241 Kraków.
Wadliwy towar należy wysłać na adres: Aleja 29 Listopada 193/L3, 31-241 Kraków
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.




























Masz pytania? Wątpliwości? Zadzwoń, pomożemy:
+48 697 22 66 94